«Έξοδος για το Θέατρο» - Θεατρική Ομάδα «Ήθος Ποιεί» Εκπολιτιστικού Συλλόγου Λεύκας
Βασισμένο στο ομώνυμο έργο του συγγραφέα και περφόρμερ Καρλ Βαλεντίν. Το μονόπρακτο παρουσιάζει ένα ζευγάρι που ετοιμάζεται να παρευρεθεί σε θεατρική παράσταση μετά από δώρο 2 εισιτήριων που τους έκανε η γειτόνισσας. Τα ευτράπελα μόλις ξεκινούν! Ξεχνάνε το όνομα του γιού τους ("Γιάννης ή Παύλος;"), του γράφουν ένα σημείωμα για το πού θα πάνε ("είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε στο θέατρο;"), ντύνονται βιαστικά ("έλα να μου κουμπώσεις το κουμπί γιατί θα μου στρίψει!") και σαν να μην φθάνουν όλα αυτά, έρχεται και η γειτόνισσα για λίγο λάδι! Έχουν ξεχάσει όμως μια λεπτομέρεια...
«Κ…όπως Καρναβάλι» – Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου Ροϊτίκων Υπόθεση: Ο χορός του Ντόμινο, η προσμονή, η προετοιμασία και η μεταμφίεση, τα καρναβαλικά πληρώματα και η δεύτερη συνάντηση μισό αιώνα αργότερα… Άνηθος, σπανάκι, ρύζι και το ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ….ΑΡΧΙΖΕΙ.
«Μετακίνηση 6» – Θεατρική Ερασιτεχνική ομάδα της Α΄ΕΛΜΕ Mια συνάντηση ηλικιωμένων (ευπαθείς ομάδες) που έχει κανονιστεί στο f/b, με άκρα μυστικότητα (εν μέσω lock down), γίνεται η αφορμή να εξελιχθεί μια κωμωδία παρεξηγήσεων σε ένα διονυσιακό δρώμενο, με αριστοφανικές αναφορές που πατάει γερά στο σήμερα αλλά και που ζωντανεύει ανερυθρίαστα πιπεράτες στιγμές από τα διαχρονικά αποκριάτικα δρώμενα αιώνων τόσο στην πόλη μας όσο και γενικότερα σε όλο τον κόσμο. Μια αφορμή για να σαρκάσουμε τα κακώς κείμενα της εποχής μας με σπαρταριστούς διαλόγους χωρίς σεμνοτυφίες πιστοί στο πανάρχαιο πνεύμα της αποκριάς.
«Μικρές Μασκαρεμένες Ιστορίες» – Θεατρική Ομάδα 19ου Γυμνασίου Πατρών
Bασισμένο σε κείμενα του Γάλλου Παιδαγωγού Μπερνάρ Φριο, σατιρίζει τα κακώς κείμενα μιας «φυσιολογικής» καθημερινότητας.
Μια καρναβαλική ιστορία - Δημήτρη Ζαπάντη
Ακούμε την αφήγηση αποκομμάτων των εφημερίδων από το 1900 έως το 1978 από τον κ. Διονύσιο Καπρούλια, όπως είναι καταγεγραμμένα στο μουσείο τύπου της Ε.Σ.Η.Ε.ΠΗ.Ν αποτυπώνοντας με πρωτογενείς πηγές την ιστορία του καρναβαλιού. Ταυτόχρονα, βλέπουμε μια υποπλοκή με ένα ζευγάρι (Δημήτρη Βαμβακά, Δήμητρα Θεοδωροπούλου), να αλληλεπιδρά σε μία σχέση που εξελίσσεται ανά δεκαετίες. Τα ζευγάρι δρα σε συγκερασμό με όσα ακούγονται στην αφήγηση, βοηθώντας τη χρονική συμπύκνωση του έργου. |